שאלות ותשובות- ביטוח נסיעות לאור נגיף הקורונה

1. האם הפוליסה כוללת כיסוי רפואי לקורונה?

כן, לרבות הוצאות עבור אשפוז, בדיקות רופא, בדיקות הדמיה, תרופות במרשם ועוד.

2. האם אני יכול/ה לרכוש כיסוי לביטול נסיעה?

באופן זמני, לא ניתן לרכוש כיסוי זה.

3. תכננתי לטוס לחו"ל ובבדיקה שנערכה לפני הטיסה נבדקתי ונמצאתי חיובי לנגיף. כעת עליי לשהות בבידוד, האם אני יכול לתבוע את הפוליסה בגין ביטול נסיעה?

כן, אם רכשת את ביטוח הנסיעות לפני 06.03.2020 והוא כולל כיסוי לביטול נסיעה.
אנו ממליצים לך לפנות למחלקת התביעות בחברה ולבדוק את זכאותך להחזרים עבור תשלומים שלא קיבלת.

4. רכשתי ביטוח נסיעות לחו"ל כולל הרחבה ל"ביטול נסיעה", ואני לא יכול לטוס כי אני נמצא בבידוד עקב חשיפה לחולה קורונה/חזרה מנסיעה אחרת לחו"ל. האם אני זכאי/ת לקבלת החזר בגין הוצאות שנגרמו לי עקב ביטול הנסיעה?

הכיסוי מתייחס למקרה אשפוז בלתי צפוי או למקרה של הוראה מפורשת בכתב של רופא מומחה כי אינך כשיר/ה לטיסה לחו"ל, וזאת עקב שינוי בלתי צפוי במצבך הרפואי . בידוד אינו שינוי במצב רפואי ולכן לא נכלל בכיסוי לביטול נסיעה.

5. אני נמצא/ת בחו"ל ואני לא מרגיש/ה טוב, אני חושש/ת שיש לי קורונה. מה עליי לעשות?

כלל ביטוח ופיננסים מעמידה בפנייך מספר אפשרויות:

  • התייעצות עם רופא אונליין 24/7, בשפה העברית, בטלפון  03-5620000
  • יצירת קשר עם מוקד החירום הרפואי של החברה בטלפון 03-5789010
  • באמצעות אפליקציית וואטסאפ בטלפון 054-4557755

פנייה לשירות רפואי בסביבתך לקבלת טיפול (ניתן להיעזר באפליקציית "הלחצן של כלל" לאיתור השירות).

החברה תישא בהוצאות הרפואיות ותשלם לך בגינן. ניתן לבצע את התהליך באופן מהיר ופשוט באמצעות אפליקציית ה"לחצן של כלל".

6. חברת התעופה ביטלה את הטיסה, קיבלתי החזר מלא מכל ספקי התיירות, האם אני יכול לקבל החזר בגין עבור דמי הביטוח ששילמתי עבור הפוליסה?

בהחלט כן. לצורך קבלת ההחזר, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 2700* שלוחה 6  או באמצעות כתובת המייל polisot@clalit.org.il

7. חליתי בקורונה בזמן שהייתי בחו"ל, למה אני זכאי/ת 

להחזר הוצאות רפואיות  בגין אירוע רפואי, כמו כן במידה ונאלצת להישאר מעבר לתקופת הביטוח עקב מצבך הרפואי ובהוראת רופא תהיה זכאי/ת גם להחזר בגין שהייה במלון ושינוי מועד הטיסה חזרה לישראל שלך ושל מלווה אחד בלבד .